کد کده تربچه

       کد کده تربچه

رستوران جالب افتتاح شده در چین +عکس
تنهاترین
مهر- محبت -صفا و صمیمیت و یک رنگی
نگارش در تاريخ سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:بخش اختصاصی پرشین وی , توسط علی طوفان

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که بتوانید در یک جامبو جت (بزرگترین هواپیمای مسافری) غذا بخورید بدون اینکه پول بلیط بدهید و یا به جای خاصی بروید؟

به گزارش پرشین وی رستورانی به نام A380 در چانگ کینگ چین بازشده است که به گونه‌ای سعی کرده فضای داخلی بزرگترین هواپیمای مسافربری را تداعی کند و این حالت را حتی با مجموعه کارمندان پیشخدمت که بسیار برای اینکه شبیه مهمانداران هواپیما باشند تعلیم دیده‌اند کامل کرده است.

 پنجره‌ها، صندلی‌های قابل تنظیم، فرش هاو حتی نورپردازی کابین همگی الهام گرفته از A380 است ولی خوشبختانه منوی غذاها بیشتر از حد معمول هواپیما است.

این رستوران 600 متر مربع را تحت پوشش داشته و در حال حاضر 18 کارمند دارد که 9 تن از آن‌ها دوره‌هایی را گذرانده اند که کاملاً مانند مهمانداران هواپیما صحبت و عمل کنند.

لازم به ذکر است که اولین رستوران این چنینی در تایوان قرار دارد ولی این رستوران در مقابل آن بسیار لوکس‌تر و گران‌تر است و قیمت هر صندلی مخصوص آن 10000 یوآن (1،590 $) است .

 واضح است که رستورانی نیست که هرکس دست کودک خود را بگیرد و به آنجا ببرد تا به او نشان دهد داخل بزرگترین هواپیمای مسافری دنیا چگونه است!

 SiteRooz.com SiteRooz.com SiteRooz.com

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی پرشین وی / طیبه نصرت

بخش اختصاصی پرشین وی



نظرات شما عزیزان:

mavi
ساعت15:42---20 ارديبهشت 1391
سلام

آپیدم

پیش ما بیا[گل]

[بدرود]


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آرش و هلنا - Broken Angel